Электронныя звароты
Паважаны наведвальнік!
З 2 студзеня 2023 г. уступае ў дзеянне з дапаўненнямі і змяненнямі Закон Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб" (рэд. ад 28.06.2022).
Закон Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб" (рэд. ад 28.06.2022) устанаўлівае падачу ў дзяржаўныя органы і іншыя дзяржаўныя арганізацыі электронных зваротаў і атрыманне адказаў (паведамленняў) на іх з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб (сістэма ўліку і апрацоўкі зваротаў).
Доступ карыстальнікаў да сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў забяспечваецца праз сайт у глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт па адрасе https://звароту.бел (інтэрнэт-сайт).
Праца са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб ва ўстанове аховы здароўя "10-я гарадская клінічная бальніца" ажыццяўляецца ў адпаведнасці з:
- Конституцией Республики Беларусь;
- Указом Президента Республики Беларусь от 15 октября 2007 г. № 498 «О дополнительных мерах по работе с обращениями граждан и юридических лиц»;
- Директивой Президента Республики Беларусь от 27 декабря 2006 г. № 2 «О дебюрократизации государственного аппарата и повышении качества обеспечения жизнедеятельности населения»;
- Законом Республики Беларусь от 18 июля 2011 г. № 300-З «Об обращениях граждан и юридических лиц»;
- постановлением Совета Министров Республики Беларусь от 16 марта 2005 г. № 285 «О некоторых вопросах организации работы с книгой замечаний и предложений и внесении изменений и дополнений в некоторые постановления Совета Министров Республики Беларусь»;
- постановлением Совета Министров Республики Беларусь от 30 декабря 2011 г. N 1786 «Об утверждении Положения о порядке ведения делопроизводства по обращениям граждан и юридических лиц в государственных органах, иных организациях, у индивидуальных предпринимателей»;
- постановлением Совета Министров Республики Беларусь от 23 июля 2012 г. N 667 «О некоторых вопросах работы с обращениями граждан и юридических лиц»;
- иными нормативными актами, регламентирующими работу с обращениями граждан и юридических лиц.
Электронныя звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў (далей – грамадзяне), і юрыдычных асоб у адрас Нацыянальнага цэнтра прававой інфармацыі Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб».
Электронны зварот выкладаецца на беларускай або рускай мове.
Электронны зварот юрыдычнай асобы ў абавязковым парадку павінен змяшчаць: ·
- назву і (або) адрас арганізацыі або пасаду асобы, якая накіроўвае зварот;
- поўную назву юрыдычнай асобы і месца яе знаходжання;
- выкладанне сутнасці звароту;
- прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
- адрас электроннай пошты юрыдычнай асобы.
Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней за 15 дзён, а якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі - не пазней аднаго месяца.
Тэрмін разгляду электронных зваротаў лiчыцца з дня рэгістрацыі звароту ў УАЗ «10-я гарадская клінічная бальніца».
Адказы на электронныя звароты накіроўваюцца ў электронным выглядзе на адрас электроннай пошты, указаны ў электронным звароце, або ў пісьмовым выглядзе на адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна або месца знаходжання юрыдычнай асобы ў выпадках, устаноўленых Законам Рэспублікі Беларусь № 300-З ад 18 лiпеня 2011 года «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў».
Звяртаем Вашу ўвагу, што без разгляду па сутнасці застаюцца звароты, якія (па якіх):
- Выкладзены не на беларускай або рускай мове;
- Не ўтрымліваюць прозвішча, уласнага імя і імя па бацьку або ініцыялаў, адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна або месца яго працы (вучобы);
- Не ўтрымліваюць поўнай назвы юрыдычнай асобы і адрас яго месца знаходжання, прозвiшча, уласнага iмя, iмя па бацьку (калі такое маецца) кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
- Утрымліваюць тэкст, які не паддаецца чытанню;
- Утрымліваюць нецэнзурныя або абразлівыя словы ці выразы;
- Падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах або ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
- Утрымліваюць пытанні, рашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі УАЗ «10-я гарадская клінічная бальніца»;
- Прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
- Пададзены паўторны зварот, калі ён ужо быў разгледжаны па сутнасці і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці; ·
- З заяўнікам спынена перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях.